Ons team

Leuk dat u benieuwd bent naar wie wij zijn. Hieronder stellen we ons kort aan u voor. Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op.


Murat Nergiz
Directeur

Mijn naam is Murat Nergiz, oprichter en directeur van Buro MK gevestigd in Zutphen. Na jarenlang in de zorg te hebben gewerkt op verschillende groepen en bij verschillende instellingen heb ik in 2007 besloten Buro MK op te richten. Ik merkte dat er steeds meer vraag was naar goed personeel en dat het lastig voor instellingen was dit personeel te werven. Door mijn ervaring en kennis van het reilen en zeilen van het werk in de praktijk was het voor mij makkelijk goed personeel te Matchen aan instellingen die daar behoefte aan hadden. De afkorting MK staat voor Matcht Kwaliteit: dit is waar wij voor staan en continu naar blijven streven.

E-mailmurat@buromk.nl
Telefoonnummer: 06-51599148
LinkedIn: linkedin.com/in/murat-nergiz-20a9301a/


Esther Megens
Senior intercedente

Sinds januari 2013 werk ik met veel plezier voor Buro MK. Het leukste aan mijn werk vind ik de afwisseling, dynamiek en hectiek. Ik houd mij met name bezig met contracten, overeenkomsten, dossierbeheer, verloning, facturatie, werving & selectie en alle overige administratieve werkzaamheden. Voor vragen kun je altijd bij mij terecht.

Werkdagen: maandag t/m vrijdag
E-mailesther@buromk.nl
Telefoonnummer: 06-18803645
LinkedInlinkedin.com/in/esther-megens-99049b43/


Hannie Mastebroek
Assistent-planner / administratief medewerkster

Via deze weg stel ik mij graag voor. Ik ben in oktober 2017 begonnen bij Buro MK, daarvoor heb ik bij diverse bedrijven gewerkt als allround administratief medewerker in een heel andere sector. Het werken voor zorginstellingen en medewerkers in de zorg is geheel nieuw voor mij. Het is een mooie nieuwe uitdaging in deze branche. Ik ondersteun mijn collega Stefan met de planning en diverse administratieve werkzaamheden. Mijn passie is er voor te zorgen dat onze medewerkers de juiste informatie krijgen en tevreden op pad gaan om onze klanten te ontzorgen. Tevens vind ik het een uitdaging om de administratieve afwikkeling correct in ons systeem te verwerken.

Werkdagen: even weken: maandag tot en met donderdag, oneven weken: dinsdag tot en met vrijdag
Email: hannie@buromk.nl
Telefoon: 0575 470337


Stefan de Vries
Hoofdplanner

Ik ben Stefan de Vries, 29 jaar en ik woon in Zutphen. Sinds februari 2017 werk ik als intercedent op de planning bij Buro MK. Mijn werkzaamheden bestaan naast het inplannen van onze medewerkers onder andere uit het beantwoorden van telefoontjes, het invoeren van werkbriefjes en verder alles wat er ter plekke ontstaat, wat het werk afwisselend houdt. Meestal zal ik de eerste zijn die de telefoon beantwoordt en onze mensen belt om diensten in te vullen. De wisselwerking tussen de klant, ons personeel en ons team daagt mij erg uit om elke dienst naar ieders wens in te vullen. Ik hoop op deze manier nog vele diensten in te kunnen vullen en ieder verzoek voor iedere partij goed in te vullen. Ik hoop u snel aan de telefoon te krijgen!

Werkdagen: maandag t/m vrijdag
E-mail: stefan@buromk.nl
Telefoonnummer: 0575-470337
LinkedIn: linkedin.com/in/stefan-de-vries-b33760145/


Jeroen de Grooth
Assistent-planner

Ik ben Jeroen de Grooth, 21 jaar en woon in Zutphen. Ik ben in 2014 begonnen als stagiair bij Buro MK om te helpen met de planning en social media. Na mijn stage periode ben ik bij Buro MK blijven werken als assistent-planner op mijn vrije dagen en in de vakanties. Mijn werkzaamheden bestaan naast het inplannen van onze medewerkers onder andere uit het beantwoorden van telefoontjes, het invoeren van werkbriefjes en verder alles wat er ter plekke ontstaat, wat het werk afwisselend houdt. Het leuke van mijn werk is dat geen enkele dag hetzelfde is en het samenwerken met de klanten om de juiste invulling te geven aan hun wensen.

Werkdagen: maandag t/m vrijdag
E-mail: jeroen@buromk.nl
Telefoonnummer: 0575-470337


Milou Tjoonk
Recruiter

Sinds april 2018 ben ik met veel plezier werkzaam als recruiter bij Buro MK. Ik ben verantwoordelijk voor de werving & selectie van nieuwe medewerkers en alle taken die daar omheen opgepakt kunnen worden. Nieuwe medewerkers zullen met mij in gesprek gaan om te kijken naar de mogelijkheden binnen de voorkeuren van de desbetreffende persoon en onze opdrachtgevers. Ik zie het als een uitdaging en één van mijn belangrijkste taken de perfecte match te bewerkstelligen. Heb je vragen over het werken bij Buro MK of ben je benieuwd naar de mogelijkheden? Bel dan gerust.

Werkdagen: maandag t/m vrijdag
E-mail: milou@buromk.nl
Telefoonnummer: 0575-470337
LinkedInlinkedin.com/in/milou-tjoonk-33846712b/


Umut Mutlu
Assistent-planner

Ik ben oorspronkelijk afkomstig uit Zutphen, 26 jaar oud, en heb de opleiding International Communication and Media afgerond. Sinds kort ben ik het team bij MK komen versterken als assistent-planner. Hopelijk kan ik je snel ergens mee helpen.

Werkdagen: maandag t/m vrijdag
E-mail: umut@buromk.nl
Telefoonnummer: 0575-470337
LinkedIn: linkedin.com/in/umut-mutlu-27592834/